Osvrt Izbornika Zalara nakon Balkan Cupa u Sloveniji 2018

Dragi suigrači,

Iza nas je prvi turnir nove serije Balkan kupa, tradicionalno održan u Sloveniji. Ova serija turnira je visoko digla letvicu standarda, kako kvalitete igre tako i organizacije. Uobičajeno vrhunska organizacija naših turnira nas je razmazila, pa smo sada vidjeli kako izgleda kada nije tako.

Što se tiče natjecatelja, bilo je samo 15 parova, nijedan iz Srbije ni Bugarske ni Mađarske, te jedan Austrijanac. To je bilo vjerojatno ispod očekivanja organizatora. Ali oni koji su došli igraju itekako. Kvalifikacije sa toliko rezultata 7:6, potvrđuju ono što se i vidjelo - da nije bilo početnika uopće. Svima nam je jasno kako ovo nije Njemačka pa na našim prostorima nije lako privući velik broj igrača. To nije propust, nego više splet okolnosti. Meni takvi manji turniri sa velikom koncentracijom kvalitete čak i odgovaraju.

Bez imalo zlobe, nego čisto kroničarski moram spomenuti dvije stvari koje smatram da su bile ozbiljni problem te ispod standarda ozbiljnih turnira:
1. Usred četvrtfinalnih mečeva parova turnir je prekinut jer su se stolovi iz jednog prostora morali preseliti u drugi. Iz velikog i lijepog predvorja sportske dvorane morali smo se preseliti u sobu od 20m2, jer je naš prostor trebala koristiti publika lokalnog rukometnog kluba za popiti pivo i prokomentirati utakmicu. To je očito njihovo pravo, ali ovo neće pomoći da netko opet dođe na turnir na ovo mjesto. Ne želim se podsjećati gužve i kvalitete zraka te prostorije, no nije bilo puno ugodnije nego u ZETu tijekom prometne špice.
2. Ako mislite da je to bio jedini prekid varate se. Oko 20h turnir je opet prekinut. Točnije to je bila pauza nakon parova a prije reprezentacija, ali mislim čisto slučajno da je tako ispalo. Razlog je bio prozaičan - da većina ekipe koja je bila u obližnjem hotelu ode pojesti večeru. Bez najave, objašnjenja, predviđene satnice, upute kako do hotela, ništa. Da li je ovo turnir ili turistički aranžman hotela sa slobodnom aktivnosti igranja stolnog po željama?

Što se tiče nastupa reprezentacije - izgubili smo od Slovenije 40:38. Slovenski dream team (parovi Zorman-Čoha, Šoštarič-Jeras, Toman-Kogelnik, singl Potrbin i Vidergar) je bio prejak, ali opet sam u iskušenju slaviti naš poraz. Sa toliko lošom realizacijom na trojki ovo je bilo pravo čudo. Za nas su igrali Novački, Armuš, Lang i ja. Bili smo tvrdi, borbeni, s malo grešaka i vrhunskim izvedbama golmana (kako branjenje tako i šut po golu). Nažalost svi četvero smo bolje igrali iz obrane cijeli turnir pa je kronično falio opasan napadač. Posebno su tragikomični bili moji pokušali snejka na klizavom Garlandu. Mislim da sam imao bolju realizaciju sa dvojke iz obrane, a sada mi je žao da nisam više pucao 1-2.

Vaš izbornik,
Ivan