Osvrt Izbornika Zalara pred Balkan Cup u Zagrebu 2017

Dragi suigrači,

Napokon nam dolazi Balkan Cup na domaći teren, ovoga puta u Sesvete. U Sloveniji smo pokazali dobru igru, ali porazi nisu nešto što bi nas trebalo zadovoljiti. Želimo nastaviti s napretkom, a dokaz bi nam bila pobjeda protiv Srbije. To neće biti nimalo lako, jer smo lani pobijedili na penale, a oni treningom, organizacijom i kvalitetom igre grabe naprijed velikim koracima. Dakle pobjeda bi nam pokazala da smo i mi na dobrom putu.

Za ovaj turnir smo imali priliku isprobati stolove i dvoranu na vrijeme. Na ovu vrstu stolova i loptica smo se odavno prilagodili, pa nemamo pravo ni na kakve alibije. Sve je idealno za pružiti najbolje od sebe (zanemarit ćemo umor organizacijom što ne znači da se to ne cijeni). Što se tiče kadra reprezentativaca, karte su manje više otvorene. Antonio, Kiki, Igor A. i ja smo nastupili na svim prijašnjim turnirima BC ciklusa, a rang liste nam daju za pravo da smo i dalje okosnica ekipe. Neven je po zadnjim rezultatima i pogotovo po kvaliteti igre neupitna klasa. Također, ako se pojavi naš najtrofejniji igrač, zlatni dečko foos scene – Dino, svakako ga želimo u ekipi.

Jedva čekam vidjeti formu Štefa, koji je napravio najveći HR transfer (iz Foos Utd Jaska u Eintract Frankfurt). Još kad se ekipi pridoda već legendarna igračina i istinski šmeker Ivor, zbilja imamo mogućnost čak i taktiziranja.

Ali ne igraju imena na papiru nego nadahnuće, volja i trenutna forma, tako da je teško unaprijed definirati sastave. Već je dyp u srijedu prilika za dokazivanje, a svakako sve pozivam na fun discipline (nemojte da vas ime zavara, itekako se ozbiljno igra) u petak. Idealno zagrijavanje za velike događaje koji nas očekuju za vikend.

Požurite na trening i do viđenja u Sesvetama!

Vaš izbornik,

Ivan