Osvrt Izbornika Zalara pred Balkan Cup u Zaboku

Nastup reprezentacije 8.10.2016.

Dragi suigrači!

Čast mi je najaviti novi nastup naše reprezentacije. Prvo kolo smo uspješno apsolvirali i jedva čekam iduće. Nastupamo na domaćem terenu pa mi je drago što će biti dostupan velik izbor kvalitetnih rješenja. Dijelim sa vama prvi neslužbeni prošireni popis s kratkim razmišljanjima.

Prema najavama neće biti „prve ploče“ Dina a vjerojatno niti Zeca. Nedavno sam igrao s Darjanom i jako bi nam dobro došao. Kad se već prisjećamo najboljih, vjerojatno je i Filip još uvijek majstor. Ove 4 igračine su uvijek dobrodošli u sastav. Morat ćemo se dobro potruditi da ih zamijenimo.

Zbog razloga iz prijašnjeg osvrta i prikazanog na prošlom nastupu, u sastavu će biti Kiki, Igor, Antonio i ja. U igru svakako ulazi provjerena vrijednost Đani. O taktici ovisi u koliko mečeva, no u singlu i sa iskusnim napadačem u paru je neprikosnoven. Barem u nekoliko mečeva favorit za nastup je i Neven. Zbog posebnosti ovog formata treba dobro razmisliti kada, ali sigurno ćemo koristiti usluge još jednog napadača. Između Jure, Matije i Zenze vidjet ćemo koji je u najboljoj formi. Možda i Luka bude nadahnut kao na Finalu Garlanda ili Fabiju… Ali puno ovisi kako će se tko snaći na ovome novome stolu pa je teško sada nešto više reći. Ovo je neslužbeni popis i sve se može promijeniti. Nastupi u kvalifikacijama singla i parova će pomoći u odluci.

Na kraju što se tiče dresova (tj. majica za nastup) – naravno nećemo mijenjati ono u čemu pobjeđujemo. Dakle ponesite sive sa „Croatia“ natpisom na leđima. Antonio ima još nekoliko primjeraka pa apeliram da ih svi nabavite kako bi ljepše izgledali na slici. Napominjem da nam je i dalje kvaliteta igre i sportsko ponašanje važnije od estetskog dojma, a ovo je i najekonomičnije rješenje.

U iščekivanju skorog nastupa do viđenja,

Ivan